Rotterdam Wonen
Image default
Banen en opleidingen

Fieldcoach (Oost- & West-Vlaanderen)

Als FIELD COACH service inspectie adviseur in West-Vlaanderen ben je de vertegenwoordiger van Agilitas Home Services. Je bent verantwoordelijk voor een team bestaande uit regiomanagers, dienstinspectieadviseurs en aanverwante huishoudhulpen en staat in voor de professionele communicatie met alle partijen.

Je takenpakket

  • Je bent verantwoordelijk voor het geven van training, ondersteuning en advies aan regiomanagers en consultants.
  • Je geeft advies over dienstencheques en relevante sociale regelgeving aan consulenten voor familiediensten en regionale managers van familiediensten
  • Je geeft een omschrijving van de overeenkomst (beheer, selectievoorwaarden, gebruik van het ICT-systeem …), huishoudelijke hulpvragen, …
  • Je analyseert cao’s en andere regelingen en legt op een begrijpelijke manier uit aan de adviseur
  • Je geeft nieuwe consultants een basistraining over het verwerken van dienstencheques
  • Onderhandel indien nodig met de regiomanager en plan een afspraak voor begeleiding op het werk voor de consulent familiedienst
  • Meerdere keren per jaar organiseer je herzieningscursussen, herziene reglementen, aandachtspunten, …
  • U kunt trainingsmateriaal beheren en up-to-date houden
  • U kunt de adviseur begeleiden bij de daadwerkelijke werking en bediening van de strijkservice ter plaatse
  • Je rapporteert regelmatig aan de consulent over de functies van de huishoudhulp / verpleegkundig assistent (bijvoorbeeld ziekteverzuim), aandachtspunten en mogelijke verbetering
  • Je bent verantwoordelijk voor het geven van training, ondersteuning en advies aan huishoudelijke hulpen.
  • Je organiseerde praktische en inhoudelijke opleidingen voor huishoudelijke hulpen conform het kwaliteitshandboek van Agilitas Family Services
  • Je geeft trainingen over de volgende onderwerpen: veiligheid, ergonomie, klantgerichtheid, attitude, schone technologie / zorgtechnologie, werkorganisatie, productkennis
  • Je zorgt voor de begeleiding van huishoudelijke hulpen op het gebied van gedrag, houding, taken en verantwoordelijkheden, klantwensen en begeleidt hen waar nodig
  • Je evalueert huishoudhulpen, zoekt actief feedback van klanten en stelt zo nodig persoonlijke actieplannen op en stuurt bij
  • U kunt bemiddelen tussen de klant en de familie om klachten, meningsverschillen, problemen te voorkomen …
  • Na inzage van het evaluatierapport ben je verantwoordelijk voor het toekennen van een vast contract voor gezinsbijstand
  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige afhandeling van opleidingssubsidies
  • Plan trainingstijd
  • Gebruik de aanwezigheidscontrolelijst om de eerste batch toelatingsdocumenten op te halen
  • Vraag het eerste demonnummer aan via de RSZ-website
  • Dien in via trainingsportaal
  • Volg de verwachte omzet en weeg de betaalde trainingstijd
  • Kwaliteits- en efficiëntiebewaking
  • U bent verantwoordelijk voor het kwaliteitshandboek en werkt deze handleiding bij volgens de laatste wettelijke wijzigingen, nieuwheid, interne en interne procedures.
  • Je stelt actief optimalisatiesuggesties voor en neemt maatregelen om bestaande procedures en afspraken te verbeteren om de kwaliteit, omzet en / of winst van huishoudelijke hulpen te verbeteren
  • Je implementeert nieuwe procedures binnen de familiale serviceorganisatie, communiceert methoden naar het kantoor en volgt actief de toepassing ervan op
  • Je nam deel aan een “familiedienst” bijeenkomst met collega’s op kantoor en in de rol van experts in procedures en afspraken

Wie ben jij?

  • Communicator met sterk planningsvermogen
  • Het juiste diploma? Hogere diploma’s zijn een pluspunt, maar voor ons zijn jouw motivatie en talenten belangrijker!
  • Planning en organisatie zijn een van uw sterke punten.
  • Met je empathie en zakelijke houding kun je iedereen tevreden stellen.
  • Je kunt je flexibel verplaatsen in dit gebied en indien nodig fungeren als back-up voor de omliggende kantoren.
  • Maak medewerkers verantwoordelijk voor hun eigen leer- en ontwikkelingsproces.
  • Geef tips, begeleiding en deskundig advies om de prestaties van teamleden te verbeteren.
  • Inventariseer en verhelder prestatieproblemen van medewerkers.
  • Stimuleer en motiveer medewerkers om zelf mogelijke oplossingen voor te stellen.
  • Gebruik ‘on-the-job coaching’ om medewerkers verder te ontwikkelen.
  • Leg een verband tussen de kwaliteit van het werk enerzijds en de vaardigheden en kennis die ontbreken of ontwikkeld moeten worden anderzijds.
  • Coachen en ontwikkelingsondersteunende medewerkers om resultaten te boeken.
  • Geef tips, begeleiding en deskundig advies om de prestaties van teamleden te verbeteren.
  • Inventariseer en verhelder prestatieproblemen van medewerkers.
  • Stimuleer en motiveer medewerkers om zelf mogelijke oplossingen voor te stellen.
  • Bespreek de ontwikkelingsbehoeften tijdens de prestatie-evaluatie en zorg voor passende begeleiding, instructie en / of training.
  • Stel teamleden in staat hun eigen sterke en zwakke punten en ontwikkelingspotentieel te begrijpen.
  • Gebruik ‘on-the-job coaching’ om medewerkers verder te ontwikkelen.
  • Leg een verband tussen de kwaliteit van het werk enerzijds en de vaardigheden en kennis die ontbreken of ontwikkeld moeten worden anderzijds.
  • Proces- en procesgerichtheid: Als deskundige stuurt hij systematisch het werkproces aan.
  • Weet verbanden te leggen tussen verschillende procescomponenten.
  • Definieer het proces om te monitoren of medewerkers vooruitgang boeken bij het behalen van resultaten.
  • Ontdek de obstakels in de voortgang van het proces op basis van de feitelijke ervaring en weet hoe u er op de juiste manier mee om moet gaan.
  • Stel procedures op om de voortgang van taken, verantwoordelijkheden en resultaten te bewaken.
  • Klantgericht: optimaliseer de dienstverlening aan stakeholders binnen de afgesproken kaders.
  • Analyseer de wensen, behoeften en verwachtingen van stakeholders door middel van gericht systematisch onderzoek (tevredenheidsonderzoek, mondeling onderzoek, etc.).
  • Bekijk strikt de gebieden waar de dienstverlening kan worden verbeterd en doe specifieke aanbevelingen voor dit doel.
  • Breng nieuwe mogelijkheden in de dienstverlening direct in de praktijk.
  • Vraag feedback om de kwaliteit te testen en verbeterpunten te identificeren.
  • Neem contact op met klanten om proactief problemen op te lossen.

Wat wij jou bieden?

Als je begint met onze on-site coach, geniet je van een goed salaris:

  • Competitief salaris
  • Vaste vergoeding
  • Bonussysteem (gebaseerd op teamdoelen)
  • Gratis groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Bedrijfswagen
  • Maaltijdcheque ter waarde van 7,74 euro per dag
  • Vanaf 1 jaar dienst zijn er 32 vakantiedagen en 3 extra vakanties (deeltijdbanen pro rata berekend)


https://www.vindazo.be/vacatures/regiomanager.html