Rotterdam Wonen
Image default
Business / Financial Services

Workspace software

Workspace: al uw business software in 1

Al uw business software in één? Dat kan! De moderne ondernemer van vandaag kiest voor Workspace. Van ZZP tot MKB en van marketingbureau tot handelsonderneming. Neem ook afscheid van onhandige losse tools en Excel-sheets. Kies voor complete en flexibele software waar alles in zit. Workspace ziet het als hun missie om de meest complete business software voor kleine en middelgrote ondernemingen te leveren. Zij geloven dat één oplossing beter werkt dan 7 verschillende. Precies om deze reden bouwen ze alles-in-1-software.

Pakketten

Het is mogelijk je eigen Workspace account samen te stellen door te kiezen uit diverse pakketten:

  • Administratie. Inzicht, controle en gemak, dat zijn de sleutelwoorden zodat u zich kunt richten op uw core business. In dit pakket vindt u onmisbare tools voor een gestroomlijnde administratie. Denk hierbij aan professionele facturatie in uw eigen huisstijl via web of mobiel, financiële rapportages, mobiele apps, gekoppelde bankbetalingen en chatten met klanten.
  • CRM. Bouw aan sterke relaties met goede offertes, een slim ticketsysteem en een uitgebreid relatiebestand.
  • Projecten en uren. Plan en beheer projecten, registreer uren via web op mobiele app en houd overzicht met rapportages.
  • Handel en verkoop. Geavanceerd voorraad- en artikelbeheer en orders versturen en ontvangen via het klantenportal.
  • Sales. Bepaal uw eigen workflow om leads op te volgen en laat websitebezoekers identificeren en registreren.

Modules

Het is mogelijk uw persoonlijke account uit te breiden met verschillende soorten modules. Voorbeelden zijn een Agenda waarin slim afspraken gemaakt kunnen worden of een Takenlijst zodat u nooit meer dingen vergeet en uzelf en collega’s scherp houdt. Een nieuwe variant is de module Abonnementen. Hiermee kan worden aangegeven dat het abonnement per periode automatisch mag worden gefactureerd, zo heeft u er geen omkijken meer naar. Uw samengestelde assortiment en alle artikeldetails worden helder weergegeven dankzij Artikelbeheer. Nauwkeurige en overzichtelijke registratie van zakelijke kilometers en voorrijkosten, zowel via het web als op basis van GPS worden bijgehouden in Ritregistratie. Via Incasseren worden facturen veilig betaald via automatische incasso. Geen verkoopkans onbenut laten? Sales helpt u hier graag bij. Offertes versturen in uw eigen huisstijl en direct te versturen. Informatie van uw personeel beheren was nog nooit zo gemakkelijk dankzij de module HRM. Dankzij Gegevensbeheer stelt u eenvoudig sheets samen met gegevens uit uw Workspace account, deze zijn online te delen met klanten of collega’s.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw onderneming? Bekijk de website van Workspace.

https://www.workspace.nl/